Behöver ett liten råd

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Falcon86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 719
Sv: Behöver ett liten råd

lite ot kanske, men vad är det för pålle du har? *nyfikeen* :D

Han är en fd galoppör häst (fullblod), det var därför jag vill vänta med tävling till nästa år då han behöver tränas. Han har löshoppat förra helgen på 50 cm hög och 70 cm men blå färg bommar tycker han att det är otäckt:D men vi tränar se hur det går. Han kommer inte att tävla i högklasser utan lättare klasser. Men i högklasser kommer jag möjligt att tävla med annan häst som jag ska köpa inom 2 år. Fullblodsto ska det vara:D

en gång fullblod alltid fullblod:love: :love:

Liknande trådar

R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 616
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: tomte
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
436
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka