Behöver hjälp filmkamera-dator!

Lancet

Trådstartare
Jag har en Sony DCR-HC90e filmkamera och jag har inte längre installations cd till den...

Finns det något vis i världen som jag kan få in min film på datorn!!

Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få!

Sv: Behöver hjälp filmkamera-dator!

Ja har kollat där men kommer hela tiden till att jag behöver skivan. Har även pratat med deras support men fick en kille som var helt oinformerad och fattade nog aldrig riktigt vad jag ville.. Har skickat mail till dem också och hoppas på mer hjälp då, men tänkte bara att det kanske var någon som hade några tips här :)

Sv: Behöver hjälp filmkamera-dator!

Provat att avinstallera allt och installera om enbart det du laddat ner från hemsidan Tjôta länkade till?

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 191
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
885
Senast: Unafraid
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 173
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka