Behöver lite tips:)

Ida_79

Trådstartare
Idag när jag släppte ut min älskling så såg jag att han har början till lite underhals:eek: vad för träning ska jag jobba med så den försvinner o inte blir värre??
tycker inte det syns på denna bild??
JNGPKRROKNHMD0.jpg

O sen denna bil som är ganska så nytagen..
JNGOLPFQDRMNH0.jpg

Sv: Behöver lite tips:)

Ingen som vill kommentera nu igen??

Jag tror inte du behöver oroa dig Ida, du rider din häst så bra och i en trevlig form...Så någon stor underhals kommer du nog inte att få.. På dressyrbilden ser man ju inte röken av någon..

Bara rid som du brukar!! :bump: :banana:

Sv: Behöver lite tips:)

Idag när jag släppte ut min älskling så såg jag att han har början till lite underhals:eek: vad för träning ska jag jobba med så den försvinner o inte blir värre??
O sen denna bil som är ganska så nytagen..
JNGOLPFQDRMNH0.jpg

Tycker att det såg ut som han hade lite underhals faktiskt. är ju inte proffs på sådant men du borde nog gå in på dressyrforumet kanske, och ta hjälp av en ridlärare. så kanske du kan få mera svar. han måste väl helt enkelt jobba med halsen på ett annat sätt. Så då kanske han måste jobba på ett annorlunda sätte med hela kroppen för att komma åt halsen.
Är som sagt ingen expert men det är väl vad jag skulle gjort om jag hade en sån häst..

Liknande trådar

Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Bullen22
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 043
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka