Behöver ny dammsugare

Barbabelle

Trådstartare
Jag behöver en ny dammsugare men vet inte vilken jag ska köpa...

Vad har ni för dammsugare och varför köpte ni just den?

Vill ha en som är billig, suger bra, är tyst, smidig

Sv: Behöver ny dammsugare

Vill minnas att netonnet hade något test för nått år sedan som man kan hitta via deras sida :)

Jag åkte till citygross (halvpanik när jag flyttat hemifrån) och jämförde effekten och ljudnivån på de som låg i min prisklass. Blev också nöjd, låter inte mer än nödvändigt men det hade varit rätt nice med ett filter man bara kan tömma i stället för pappersvarianten. Det ska jag köra i fortsättningen då dammsugarpåsar är lite för lätt att glömma när man handlar.

Vad är billig för dig? Alla har ju olika referensramar.

Vi har i alla fall en Electrolux Ultrasilence som hittills är jättebra, tyst och smidig och effektiv. Snygg är den också :D

Håller med om att ErgoSpace är suverän! Och inte speciellt dyr heller, vi gav under tusenlappen för våran.

Lånar tråden lite
Tips på bra handdammsugare? Eller sån där kombinerad, stående sak? Tänkte skaffa något sånt att använda för att avpälsa soffan lite oftare.

Jag hade en ceriserosa från philips tills jag flyttade ihop med min pojkvän:D. Han tyckte inte vi skulle ta med den :angel:

Liknande trådar

Hemmet Inser att jag måste köpa mig en "vanlig" dammsugare, då jag bor i en etta känns det inte värt att köpa en ny robot, då min gått sönder... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 075
Senast: Bison
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
625
Senast: sthu
·
Fordon Har haft bilen på service och de upptäckte musspillning i bagaget :nailbiting: Är det fällor som gäller eller vad ska man göra? Jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 108
Senast: Nixehen
·
IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
175
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈