Behöver serverplats

Djurjouren

Trådstartare
Måste flytta min hemsida då servern den ligger på nu saknar nån datatekniker....
Tips på bra och billigt och lätt ställe att ha den på? Kommer att laddas mkt filmer från sidan så man måste ha det i åtanke.

Sv: Behöver serverplats

Har redan 40 servrar men de saknar datatekniker och jag är en halv kontinent därifrån så jag vill hyra in mig och min privata hemsida på ett billigt ställe. Enkelt och simpelt.

Sv: Behöver serverplats

Vad ingår i din Spanska internetuppkopling då? Följer den med huset eller är den din? Ingår e-mail och lagring eller ej?

Här hemma i Svedala ingår ju ofta sådant till en viss gräns i de flesta abonnemang.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 426
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 656
Senast: Squie
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka