Behöver tips! Rak rygg m mycket manke

Liiindah

Trådstartare
Behöver tips på märken och modeller som passar väldigt rak rygg med mycket manke, kort anläddningaya o stora bogblad, försökte lägga till bild men vet inte hur man gör :(

Dressyr eller hopp? Albion K2 har jag som hoppsadel till min häst som har rak rygg, mycket manke och stora bogblad. Han har iofs inte jättekort anläggningsyta. Men kanske värt att prova?

• Gilla
Reactions: EHW
Behöver tips på märken och modeller som passar väldigt rak rygg med mycket manke, kort anläddningaya o stora bogblad, försökte lägga till bild men vet inte hur man gör :(
Rak rygg, mycket manke = Jeffries, Ideal/crown, Frank baines.

Stora bogar = finns säkert modeller i ovan märken som klarar det.

Kort rygg = har jag tyvärr ingen erfarenhet av.

• Gilla
Reactions: EHW

Liknande trådar

Utrustning Hur är dessa sadlar? Vad ligger den bäst på för rygg? Har kollat på en med bomvidd 4, säger mig noll och ingenting… Behöver en kort...
Svar
2
· Visningar
92
Senast: Fibusen
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: warg
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka