Beiga helkodda med brunt på tävling?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare SirWillgott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 436
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beiga helkodda med brunt på tävling?

När ja tog grönt kort var de vitt som gällde har ja för mej... i och för sej ca 4-5 år sen :smirk:

Det fick jag oxå lära mig (-01).. :crazy:

Även om man frågade folk som tävlat väldigt mycket, sa de så. Vet även att jag läste det här, el i något annat forum nån gång..

Vet inte om alla kanske trodde att man var tvungen att använda vita (lr ljusa kanske det var?!) ridbyxor då. ? :crazy:

Jag också det är snyggare med vita ridbyxor. Och det var ju absolut inget fel på dina lår! Du är ju smal ju, herregud.

Det fick jag oxå lära mig (-01).. :crazy:

Även om man frågade folk som tävlat väldigt mycket, sa de så. Vet även att jag läste det här, el i något annat forum nån gång..

Vet inte om alla kanske trodde att man var tvungen att använda vita (lr ljusa kanske det var?!) ridbyxor då. ? :crazy:
Sens moral: Lita aldrig på folk utan TR.

*kl*
Jag stänger den här tråden nu... Och ja, man får ha gredelina ridbyxor på tävling om man skulle känna för det :angel:

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
831
Senast: Lillefrun
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 470
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka