Beige/Bruna tråden.

Inka-90

Trådstartare
Nu finns det ju snart trådar om alla färger, men mina absoluta favoriter är beige och brun, så nu vill jag se dig och/eller
din häst i beige och brun.

Sv: Beige/Bruna tråden.

Brunt Isabelle Werth schabrak. Det är inte lika skrikigt bajsbrunt i verkligheten, då är det mer chokladbrunt :d
15735541.jpg

Bruna benlindor. Den här färgen har IW schabraket ungefär.
16761515.jpg

Sen har jag beiget schabrak, flera benlindor i olika nyanser och täcken i beige och brunt. men det har jag tydligen inga bilder på. Så det kommer ;)

Brunt läder.
16429052.jpg

Älskade bruna rundsydda träns :d
14859579.jpg

Brunt FB träns, HL luva, Crownsadel, Har ingen brun gjord än :crazy:
14860890.jpg

Hittade inga bilder med grejorna på hästen, men bjuder på den enda bilden jag hittade endå, utan häst :p

Westernfilt och grimma

Vilken sötnos du skaffat dig :love:

Letar fortfarande efter ett sånt Catago schabrak du har men har inte hittat i den färgen :( . .:p

3mars0737.jpg

Min förra foderhäst i brunt.

ja han är en riktig liten mysponny, så gullig :love:

dom kanske är slut? har för mig att catago har mkt säsongvaror/färger som sen inte kommer igen..

dom han har i hagen?
det är shires jo boots! enda skydden han finner sig i att ha på, allt annat plockar han av sig... :p dessutom är dom billiga, knappa 200kr paret så dom är utmärkta som hagskydd.

Har inga superbilder på den här datorn så får uppdatera mig igen sen när jag är hemma ;)

17977406.jpg

99826_1198951638.jpg

dom han har i hagen?
det är shires jo boots! enda skydden han finner sig i att ha på, allt annat plockar han av sig... :p dessutom är dom billiga, knappa 200kr paret så dom är utmärkta som hagskydd.

Okej såg jätte snygga ut, vart har du köpt dom

AAIMG_9007.jpg

Bruna Eskadronskydd, dunjackan är av märket Eurostar, Pikeur byxor av modellen cindy och padden är från Gekås.

Hästen är född mörkbrun.:D

Du är en sån underbar matchningsfanatiker med bra smak :love:

Vad har du för sadel på ponnyn, den såg riktigt skön ut!

hehe tack. ;) jag är född så, även när jag var liten hade jag alltid matchade kläder och hårsnodd i samma färg som tröjan. :p

sadeln är en prestige leonardo d!

Hittade bilder på bruna schabrak :love:

18441703.jpg

18457656.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Har iof ganska mkt i brunt men den ända bilden på den här datorn som jag kan bidra med är en på tränset

Nr2.jpg

Ni som har bruna benlindor, vad är det för lindor? material? märke?
jag har letat som en tok efter bruna och beige elastiska benlindor men hittar inga..

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 236
Senast: Capybara
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka