Amaranthine 16 Mar 2008 #41 Sv: Beige/Bruna tråden. Train skrev: (btw.. hur skriver man beige i plural?? xD) Klicka för att se mer... Beiga. (Testa säga det, det låter rätt!) Kl. Väldigt dålig bild, men brunt träns med mässingclinkers på pannbandet.
Sv: Beige/Bruna tråden. Train skrev: (btw.. hur skriver man beige i plural?? xD) Klicka för att se mer... Beiga. (Testa säga det, det låter rätt!) Kl. Väldigt dålig bild, men brunt träns med mässingclinkers på pannbandet.
Train 16 Mar 2008 #42 Sv: Beige/Bruna tråden. haha tack Får lite hjärnsläpp ibland och plötsligt ser allt man skriver konstigt ut..
Sv: Beige/Bruna tråden. haha tack Får lite hjärnsläpp ibland och plötsligt ser allt man skriver konstigt ut..
S SirWillgott 16 Mar 2008 #43 Sv: Beige/Bruna tråden. Måste bara säga att jag älskar din sadel! Den är så otroligt snygg och ser riktigt bekväm ut på de andra bilder jag sett!
Sv: Beige/Bruna tråden. Måste bara säga att jag älskar din sadel! Den är så otroligt snygg och ser riktigt bekväm ut på de andra bilder jag sett!