Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag skickar iväg ett mail och vill ha en bekräftelse på när det är öppnat av mottagaren, hur gör jag då? Måste väl vara en tjänst man kan skaffa eller hur funkar det . Jag har hotmail....
Om du menar generellt så finns ingen sådan funktion, möjligen inom hotmail (om båda har hotmailkonton), har inte själv hotmail så jag kan inte svara på det.
Vet ej om det finns på hotmail, det finns ju på Thunderbird, Outlook och liknande program. Men även om man valt det så kan ju mottagaren välja om det ska skickas en bekräftelse eller inte så det är ju inte säkert att du får nån sån bekräftelse ändå.
Oj, ärligt talat är det flera år sedan jag använde mig av dem, så tyvärr. Fast blir nog iår faktiskt, jag skickar inte julkort men nu när alla har epost så tror jag att jag ger mig på det på den vägen
Trädgård & Växter Grejat med bevattningen. Köpte en slangvagn på extrapris på Ica, trodde den var tillräckligt lång men icke. Så nu får jag skarva en...