Belysning Ridbana-stolpar???

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Witzippa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 144
W

Witzippa

Hej, någon som har tips på vart man kan hitta lämpliga stolpar för ridbanebelysning? Mycket tacksam för tips =)
Mvh Witzippa:bump:

Sv: Belysning Ridbana-stolpar???

Vi köpte metallstolpar på skroten. Monterade dessa på befintliga trästolp till staketet. Kostnad: 120 kr/fyra st

Tack för svar! Telestolpar känner jag till men vart får man tag i dem?
Skroten har jag inte tänkt på... he he ... men det var ju en riktigt bra idé, inte minst eknomiskt!

Mvh Witzippa

Jag köpte begagnade telestolpar. Var en privatperson som sålde som jag hade hört talas om ryktesvis. ca 370 kr stycket kostade dom.

Hej!

Kontakta ditt lokala kraftbolag.
Vi fick ca 25 stolpar gratis med hemkörning.
Bor i södra sverige och här har kraftbolaget grävt ner mycket el så de har många stolpar över.
Ska har 2 stolpar till belysning och resterande som ram runt ridbanan.

Åh. tack, det var ett bra tips!
Jag ska absolut kolla med den lokala möjligheten!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns... 2
Svar
26
· Visningar
2 423
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Görel
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt stor ridbana i ren naturlig sand. Vi har inte tillfört något till den utan marken är av ren sand vilket är...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
219
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka