Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har en bengal!
hon är super fin! en riktig busråtta dock. smart som få.
hon leker med hundarna och är jätte duktig på o retas när man kommenderat hundarna "nej inget bus med katterna"..
hon kan lite kommandon, som nej, gå ner, kom, o lite annat smått o gått som jag inte kommer på nu..![]()
lägger in en bild från när hon va liten.
och en inte så gammal.
hon är öven på min avatar.
Vi måste ha samma djur smakskymtar en dp där åxå. Vikken söt bengal. Vart kommer den ifrån?
japp, jätte söt. =)
jag skulle vilja importera en kisse från staterna, men det kostar skjortan hihi..
Det finns säkert rasringar! Googla lite, kanske du hittar. Uppfödare brukar ju vara anslutna till någon rasring..
Här är en rasring med många uppfödare. Oftast är det värt att strunta i avståndet och välja uppfödare på vad man tycker om deras inställning och deras katter. Katten ska ändå bara hämtas en gång, men man ska ha den resten av livet. Jag har två "favorituppfödare" beroende på om jag skulle vilja ha spotted eller marble, men det beror ju mycket på att jag är så utställningsintresserad och bedömer så mycket mer än den spektakulära pälsen och färgen.
pssst, jag har ev köpt en bengal till..vet mer ikväll..
![]()