Benlindor i denna färg?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 783
L

Lord Owen

Någon som vet jag kan få tag på benlindor (elastiska, eller endast fleece) i samma färg som det andra schabraket från vänster (det bruna) på denna bild?

17042_L.jpg

Jag har funderat på Eskadron, men är inte säker på om deras bruna är ens liknande. Hittar ingen bild på deras bruna färg heller. :crazy:

Tack på förhand.

Sv: Benlindor i denna färg?

eurostar har bruna i typ den färgen.

Jag vet inga benlindor, men måste bara säga att schabraket var :love:
Egentligen borde jag inte köpa fler, men det såg så fint ut att man kanske måste köpa ett ändå :angel:
Vart finns de någonstans?

Har faktiskt aldrig sett benlidor i sådan färg. Det ser ut som schabraket är lite brun/rött.
Tänkte först på ett par från B*r*es men de var mer bruna.

Ja, precis. De är lite brunröda sådär.. Jag hittar inte heller riktigt den färgen jag vill ha... Hittade inte bilder på Eurostars heller. :crazy:

Någonstans måste det ju finnas...

Eskadron har olika bruna. En kallas kanel och borde rimligtvis vara rödbrun. Sen har de "shoko" som borde vara vanlig mörkbrun.

Jag hittade lite bilder på deras lindor men ingen som var sådär rödbrun, de hade en "vanlig" chokladbrun, en mer nougatbrun och så beiga men inga rödbruna. :/

1180205g.jpg

Hur gör ni föar att lägga in bild?

Ledsen, det kanske var "cognac" jag tänkte på. Har dock för mig att Horze.com kallar någon färg för kanel.

Annars har Equiline dessa stickade akrylbandage:

166329.jpg

Jag har dem som stallbandage, och de är definitivt rödbruna, kanel.
Går nog att rida med om man kortar av dem.

De stämde ju in rätt bra i färg! :)
Och man kan ju som sagt alltid korta dem..

Var finns de att köpa enklast och billigast, vet du?

Jag köpte mina i lokala butiken, där är det alltid billigast.
Men www.equinet.se var där jag snokade upp bilden.

(Equiline har ju både fleece och elastiskt också, men då är det mörkbrun som gäller (har båda), så du inte köper fel.)

Jag hittade det, mörkbruna lindor har jag redan (såg att det fanns ridbandage i den färgen), det är rödbruna jag vill ha.

"Min" ridsportbutik säljer också Equiline, ska prata med dem.

Letar vidare efter andra alternativ så länge! :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 524
Senast: __sofia__
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 227
Senast: Kirre
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka