Benlindor??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare reykurboy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 386
R

reykurboy

Får man ha benlindor när man tävlar trail??
Har glömt bort hur det ligger till.... :crazy:

du får andväna benskydd.boots och benlindor i reining,workingcowhorse,team penning,cutting,barrelrace,pole pending,western horsemanship och versatile horse. :bump:

Har ingen aning om man far ha benlindor eller ej.. Far ej ha det i dressyr iallafall.
:banana:

Ett litet tips :idea:
Köp en regelbok och läs om de olika tävlingsgrenarna samt om mycket annat som gäller western ;)

Monke :)

Varför inte komma till Gbg första helgen i februari, då kommer vi ha en regelboksgenomgång. Skall helt enkelt inte missas............

- Jessica - :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 455
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 514
Senast: skiesabove
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Chat GPT