Benlindor??

R

reykurboy

Får man ha benlindor när man tävlar trail??
Har glömt bort hur det ligger till.... :crazy:
 
Näe, man får inte använda benlindor/skydd i trail.

/Elin
 
du får andväna benskydd.boots och benlindor i reining,workingcowhorse,team penning,cutting,barrelrace,pole pending,western horsemanship och versatile horse. :bump:
 
Har ingen aning om man far ha benlindor eller ej.. Far ej ha det i dressyr iallafall.
:banana:
 
Ett litet tips :idea:
Köp en regelbok och läs om de olika tävlingsgrenarna samt om mycket annat som gäller western ;)

Monke :)
 
Varför inte komma till Gbg första helgen i februari, då kommer vi ha en regelboksgenomgång. Skall helt enkelt inte missas............


- Jessica - :angel:
 

Liknande trådar

Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: MissFideli
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 651
Senast: alazzi
·
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 228
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp