• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Convoy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 864
C

Convoy

vet någon hur Lindorna är från horze hade såna ett tag med hälften fleese o resten elastisk men kommer inte ihåg hur dessa va i kvalliten har ni bilder att visa upp så är det ett +

Sv: Benlindor

Jag har ingen bild men tycker dom är blä. Jag använder iofs padd under men det elastiska är alldeles för kort för att få en snygg jämn lindning. Så mina ska slängas.

Jag köpte ett par på Eurohorse nu i april och jag tycker de har varit bra hitills! Jag gillar dem!:D

SKITKASS kvalitet.... kardborren går sönder efter man använt dom 1-2 gånger :mad: (i alla fall på dom jag har)

hade me för mig att den elastiska delen va för kort till min då varande häst men jag ska i alla fall ta o beställa ett par flesse lindor de ör ju ialla fall billiga mor en del andra.....kommer med svar hur jag tyckte dem va senare när de kommit hem.

Problemet med dessa billigare varianter brukar vara att det elastiska är för dålig kvalitet. Köpte ex ett par Hansbo och det elastiska är liksom för elastiskt om du förstår.

Tacka vet jag mina från Equalityline, helt klart värt sitt pris och superhållbara. Haft mina i flera år nu och ser som nya ut:)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
615
Senast: CarEr
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 842
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka