Benskydd med "lufthål"?...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare klabbarparn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 911
K

klabbarparn

Höök`s hade några benskydd ett tag som såg ut att ha små hål i sej, alltså luftiga o bra för hästar som har skydd långa stunder. Finns det några liknande att köpa nånstans?
Pris?

Sv: Benskydd med "lufthål"?...

Hööks har ju slutat säljas för X år sen. Det närmsta jag sett är NEW X-country Airoflow, men där har du en heelt annan prislapp. Hade sådana till förra damen i hagen, just för de var de enda skydd som vars vala nog. Supernöjd med dem. Men som sagt.. prislappen är ju inte så angenäm direkt.

Har de slutat med dem?:mad:

vilken tur att jag köpte 2 uppsättningar o en är knappt använd:banana:

Har dem bara på sommaren o som skydd ngn enstaka gång i hagen.

*kl*

Förra året fanns de på Ullared, vet inte hur det är nu. Inte exakt samma utförande men det var mest bara kardborrknäppningen som var annorlunda.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 176
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 025
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
894
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 317
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka