Bukefalos 28 år!

I

Isidor

Är det nån här som har vart ute för att hästen inte kan gå med senskydd när man rider. För att den sparkar sig själv i karlederna.
 
Va? Kan den INTE gå med senskydd för att den sparkar sig? Fattar inte varför den inte skulle kunna det? :confused:

malu
 
Fattar inte heller med vanliga framskydd så går det . men när jag har senskydd så blir det som sår i karleden
 
Dom är väl inte för stora så att dom skaver i karleden?
 
Ok, nä då låter det ju onekligen konstigt! :crazy:

Lycka till iallafall!

//Sheena
 
nu har jag testat och ridit utan skydd och det verkar funka. Så det verkar va senskydden som ställer till det.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
241
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
598
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: SiZo
·
Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 088
Senast: villhöver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp