bensnören eller svansrem!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mahogney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 564
Sv: bensnören eller svansrem!

MIn häst är inte särskilt lugn av sig i hagen hon springer och bockar och rullar sig men behöver inte ha bensnören i alla fall.

Bådeoch, fast egentligen vill jag bara ha svansrem, men som många säkert fått erfara så glider en del täcken alldeles förskräckligt utan bensnören...

Bensnören på ett innetäcke och det lätta regntäcket, alla andra har bensnören. har resår, inget skav (har jag aldrig märkt öht) och de sitter bra.

På utetäckena vill jag ha bensnören.
I vårt stall (kollektivt) knäpper alla dom olika, men ingen har någonsin fått skav ändå.

Däremot innetäcken räcker det med svansrem.

jag måste ha bensnören på mitt täcke, annars hänger det på snedden nästa dag.. svansrem sucks!

Liknande trådar

Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
752
Senast: Masse
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
628
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka