Berätta allt ni vet!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare 333
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 802
3

333

Jag vill veta allt man kan tänkas behöva veta då man ska para två hundar. När sker registrering av valparna, betalning, ja allt ni kan komma på... Tack

Både mamma och pappa är renrasiga och registrerade på rr

Vad gäller registrering och liknande så kan SKK svara på alla sådana frågor. De har också väldigt bra uppfödarkurser som det är lämpligt att gå innan man tar en kull.

Det bästa är annars om du kan ta hjälp av erfarna uppfödare. Kanske kan din och den tilltänkta parningshundens uppfödare hjälpa till?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 624
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 614
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 422
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka