Beslutsångest *bilder*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Showjumping
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 786
S

Showjumping

Ska åka och provrida massa hästar imorgon och jag kan verkligen inte bestämma vad jag ska ha på mig, så ni får välja :p

Alt 1

bild_063_1150649416.jpg

Alt 2

bild_062_1150649342.jpg

Mina ben ser lite muppiga ut men aja ;)

Sv: Beslutsångest *bilder*

Öhhm... gnägg kanske istället?

Du ska ta det du brukar rida i, konstla inte till det för då kan du inte känna hur hästen är utan då känner du bara att du har konstiga kläder. Det kan göra att du spänner dig och rider annourlunda än du brukar!

Jag tycker du ska ha nr 1. Gillade stövlarna :D Hur många hä'star ska du provrida? Köpa häst?

Jag vet inte riktigt :p Men jag ska med mina tränare till Danmark så det blir nog ett par stycken :)

Det du tycker är skönast eftersom du skulle provrida en massa hästar. Fast jag skulle valt stövlar eftersom jag kan knappt rida utan mina stövlar längre+det är mycket snyggare.

alt 2 tycker jag... jättesnygga ridbyxor. :)

Hehe nu gjorde ju du mig förvirrad igen :p

Nummer 1 tycker jag! :)
SÅg snyggast ut helt enkelt

Okej det får bli Alt 1, tack för hjälpen!! :D:D

Jag gillar stövlarna på första bilden, och ridbyxorna på andra bilden.!

Ta på dig det du brukar rida i. Du ska inte på en modevisning utan göra en provritt. Bekväma ridkläder.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Cambrie
·
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
365
Senast: Sar
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka