Beslutsångest, hästköp eller inte?

Så här en månad senare vill jag bara kika in och säga att det känns så himla bra. Jag är glad varje dag och tycker inte att det känns speciellt stressigt eller ångestfyllt alls. Hundarna hinns med utan problem och ekonomin ser hittills stabil ut. Tack snälla alla för att ni fick mig att våga. :heart
 
Så här en månad senare vill jag bara kika in och säga att det känns så himla bra. Jag är glad varje dag och tycker inte att det känns speciellt stressigt eller ångestfyllt alls. Hundarna hinns med utan problem och ekonomin ser hittills stabil ut. Tack snälla alla för att ni fick mig att våga. :heart

Vad roligt att du uppdaterade och vi fick höra hur det känns. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 732
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 654
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 784
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 796
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp