Beslutsångest- Släp

Sparvoga

Trådstartare
Har två släp som jag ringt på, egentligen är det väl inget svårt beslut, men behöver jag ett släp för 50tusen??

Jag använder det när jag hämtar hö, åker till ridhuset, och eventuella tävlingar. Det finns inget släp att låna i min härhet (förresten vem vill låna ut släp?)

Släp 1: Ume -96 boggievagn, sommar + vinterdäck. Sadelskåp fram på vagnen (jag har dock ett mobiltskåp redan) Golvet bytt för 1.5 år sedan Ser väldigt fräscht ut på bild. Begärt pris 45, kan gå att pruta till 40 Finns 10mil från mig

Släp 2:Ume -00 boggievagn. Nya sommar+vinterdäck. Alugolv, Dörrar bak, mjukmellan vägg, 2 extra fönster. Fodersegel. Enligt ägaren är det i super skick. Begärt pris 50. Finns 35 mil från mig

Borde ju ha släp flera år framåt om jag tex köper det sista..

Sv: Beslutsångest- Släp

Svårt, de låter ju bra båda två... Jag hade nog valt det sista eftersom min häst vill ha extra fönster.

Ja, plus för det sista är ju alugolv, och att det ändå är 4 år nyare.
Sen är det högre totalvikt 1500kg

Kolla vilka årsmodeller som hade problem med virket i baklämmen, har för mig att det var nyare modeller.

Liknande trådar

Utrustning Äntligen ska jag byta ut mitt gamla Boj släp mot ett nyare och fräschare! Men som alltid så finns den stora frågan, vad ska man välja...
Svar
9
· Visningar
2 106
Senast: fio
·
Utrustning Hej Gubben här hemma har nu börjat fundera mer på släp efter helgens akuta trip till kliniken och vi inte hade ett ända släp hemma utan...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Nu kommer här ännu en fråga om stallplatser från mig. Tack för alla svar på de tidigare! Jag har nu hittat två stall där vi kan få en...
Svar
13
· Visningar
2 001
Senast: EmmaW
·
Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 829
Senast: Bellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka