Besöka eller ej ?

Sv: Besöka eller ej ?

jag hade hälsat på hästen om jag får för ägarna. det är nog jobbigare att sörja över det ogjorda än det som är gjort.

kl
När jag sålde min C-ponny så ringde jag till den gamla ägaren o frågade om
hon ville komma o hälsa på en sista gång innan hon åkte.

Det är ju iofs inte samma sak som att vara tvungen att ev låta en häst somna in,
men hon var tacksam och glad över att hon fick komma o säga hejdå.

Men i detta fall så håller jag med dattla.

Oj vad jag har missat massa inlägg :eek:

Nu är läget som så att han är på strömsholm över helgen för det är troligtvis en skelettskada, och ligger den för nära en led avlivas han på plats, annars får dom bestämma hur dom vill göra med honom.

Om dom tar hem honom, om han blir bra alltså, så tänker jag inte åka dit förrens han mår bra igen.
Jag skulle aldrig kunna se honom som han är nu och jag vill inte belasta ägarna heller.

Vi smsar för fullt och jag har sagt att jag vet att dom gör det bästa och att jag stödjer dom i allt dom gör vilket dom tackar otroligt mycket för.
Jag tror jag gör rätt så här.

TACK ALLA som håller tummarna för min prins, jag hoppas bara det blir till det bästa för honom på slutet.

ja du gör nog helt rätt, hur mår din lilla prins nu??;)

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 300
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 607
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 386
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka