Beställt från börjes...

Fibusen

Trådstartare
Beställde varor från börjes för flera veckor sen,strax efter att katalogen kom,fick ett brev att det var slut och skulle komma in v 17,sen har jag inte hört något alls från dom,är det inte v 19 nu?

Visserligen så har jag ingen häst hemma för tillfället,men jag vill känna,lukta och titta nu på mitt paket! :love:

Sen har jag varit duktig att lägga undan pengar till det,men nu börjar det klia i fingrarna på dom där pengarna,så nu måste det komma snart!

Nån mer som väntar på paket därifrån? Tänk så har posten tappat bort avin? Men dom skickar väll ut en påminnelse innan i såfall,för inte går det väll tillbaka direkt till börjes eller?

Sv: Beställt från börjes...

Jag väntar med och har fått samma besked.
Så det är nog bara att vänta lite till.....

Det kan ju vara strul långt bak i ledet. Leverantören skickade varorna för sent, de blev fast någonstans. Eller så var det en stor order som tagit lång tid att lagra in, och många som lagt ordrar på de sakerna, så de kanske tog slut direkt? Då gäller ju turordning antagligen.

Jag vet inte, spånar bara lite, men om varorna skulle komma in v 17 och det är tisdag v 19 så får du nog ge dig till tåls lite till. Hör av dig till dem i nästa vecka. (Vet hur det är, har väntat i 6 veckor på ett paket nu dock från ett annat ställe)

jag beställde under v.10 och fick svar då att två av sakerna kommer inte in på lager förns v.13.. Inte hört ett ljud sen dess!
Ringde igår och undra vart mitt paket var och då skulle dom kolla efter .. hatar att vänta ! :mad:

Men tjejerna nere på order är ju super trevliga, ring och hör med dem ang era leveranser! :)

Kan vara grossistfel. Brukar alltid vara så, är det försenat blir det oftast mer försenat. Sen har de ju varit på EuroHorse, tar ett tag att fixa allt därifrån också.

Jag tror inte att Börjes restnoterar varor, utan du måste nog beställa om dem om de inte fanns i lager när du beställde första gången. :idea:

Senast ändrad:

Jag beställde den 25/4 och fick grejerna den 29/4. Väldigt nöjd! Fick dessutom mail med kollinr så jag själv kunde hålla koll på vart paketet befann sig.

Jag tror inte att Börjes restnoterar varor, utan du måste nog beställa om dem om de inte fanns i lager när du beställde första gången. :idea:

:eek: Det kan ju inte stämma! Stog i brevet jag fick att vara **** inte fanns i lager,och i fall jag ville att dom skulle skicka resten då,och sen andra varan sen kunde jag höra av mig,annars så skulle allt komma i ett paket,och varan skulle komma in på lagret v 17,så då skulle det skickas hit...

Varorna från börjes...

Hur tycker ni att varorna är från börjes? Jag tycker att dom är helt okej, och mycket bra priser. Jämnfört med hööks hästsport i all fall ;) Men en gång när jag hade beställt ett par ridbyxor från börjes så vart jag helt förvånad. Jag hade beställt den storlek jag har haft på alla mina hundratals ridbyxor och dom tre jag hade då, och dom var för korta i benen, alldeles för stora i baken och på benen, alltså pösiga så att dom hänge ner.
I katalogen stod det att dom var mjuka i formen m.m, men dom var styva och helt...Vad vet jag inte. Priset var 198:- Men det var sänkt till 49:-.

Är det någon annan som har råkat ut för detta? I så fall måste jag få höra om börjes bara har sånna ridbyxor i den modellen, annars hade jag en stor otur, bara!:crazy:

Jag har hört att deras storlekar kan variera en hel del! Har dock inte testat själv.
Fast man vet väl inte vad man kan förvänta sig av så billiga byxor egentligen?

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 254
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 059
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 959
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka