Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ungefär, fast grannen hade barn men dom var inte tonåringar...men annars hade dom ingen aning om att det flyttat in mer hästar i granngården ;-)....trots dom bodde på gångavstånd från stallet...tom såg det från deras hus :-))
Jag betalar genom att ta hand om massörens hästar (egentligen e han utbildad ET).. Då brukar det bli kanske 3 dagar i månaden där jag släpper ut, tar in, mockar å kör. Mot det får jag två behandlingar på kusen.
Betalar 300 kr plus resan för utbildad massör. Försöker ta ut henne minst en gång i månaden. Märker klar förbättring när pållan fått hjälp kontinuerligt.
250 kr/gång inklusive resa. Duktig, diplomerad massör hos Axelssons Animals Massage School (??). Var femte gång får jag dessutom 20 % rabatt. Hon kommer en gång i månaden och masserar, stretchar och håller på med stresspunktsbehandling.
Hästmänniskan
Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen.
Vad jag skulle önska:
-lugn och...