Betala för hästmassage?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Dulcidine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 597
Sv: Betala för hästmassage?

Ungefär, fast grannen hade barn men dom var inte tonåringar...men annars hade dom ingen aning om att det flyttat in mer hästar i granngården ;-)....trots dom bodde på gångavstånd från stallet...tom såg det från deras hus :-))

en gång i månaden just nu. Har det som en check att jag inte övertränar honom eftersom han är under uppbyggnad.

Jag betalar genom att ta hand om massörens hästar (egentligen e han utbildad ET).. Då brukar det bli kanske 3 dagar i månaden där jag släpper ut, tar in, mockar å kör. Mot det får jag två behandlingar på kusen. :)

Betalar 300 kr plus resan för utbildad massör. Försöker ta ut henne minst en gång i månaden. Märker klar förbättring när pållan fått hjälp kontinuerligt.

250 kr/gång inklusive resa. Duktig, diplomerad massör hos Axelssons Animals Massage School (??). Var femte gång får jag dessutom 20 % rabatt. Hon kommer en gång i månaden och masserar, stretchar och håller på med stresspunktsbehandling.

Ullis

Liknande trådar

Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 166
Senast: Franken
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 493
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka