Betalar ni för att vara reklampelare?

Sv: Betalar ni för att vara reklampelare?

Finns det någon sida där man kan titta på deras saker???

Om du menar försäkringsbolagens saker så tror jag bara att de finns att köpa på "större tillställningar" eller så sponsrar de ju tävlingar relativt ofta...

Jag skulle inte få för mig att köpa nån "reklamprodukt" från ett stort företag osv, utan isf får jag väl vinna det istället.... Då känns det ju roligt att använda det...

Jag tycker att det är bra kvalité till hyfsade priser på "reklamprodukterna" som kommer från t.ex. Agria, Folksam etc. därför kan jag mycket väl i måttlig mängd tänka mig att köpa t.ex. ett schabrak, kanske några lindor osv. Har inte så stor betydelse tycker jag.
Däremot tycker jag det är överdrivet att skylta reklampelare på Tävling, om man inte har företagets namn på schabrak el. dyl för att de sponsrar ryttaren.

Nej skulle inte köpa sådana produkter men skulle jag få skulle jag nog använda dom.

Jag har vunnit rätt mycke täcken och Schabrak med försäkringsbolags märken, tycker att dom är rätt snygga så givetvis använder jag dom... och ja mina hästar är försäkrade där. Har köpt ett skrittäcke, skitsnyggt med fodertillverkares namn...... köpte det för att det var snyggt.

break_a_leg skrev:
I flera trådar så läser jag om användare som själva betalar för produkter med reklam på, exempelvis från de stora försäkringsbolagen.

Hur är det med er, kan ni tänka er att betala för att "göra reklam"? Och ni som köper exempelvis A*rias produkter, har ni era hästar försäkrade där?

Nej, köper inget med "produktnamn" på, för att använda det ska jag ha det gratis, segertäcken är gratis och de används.

break_a_leg skrev:
I flera trådar så läser jag om användare som själva betalar för produkter med reklam på, exempelvis från de stora försäkringsbolagen.

Hur är det med er, kan ni tänka er att betala för att "göra reklam"? Och ni som köper exempelvis A*rias produkter, har ni era hästar försäkrade där?
Jag får schabrak och ylletäcke från krafft så jag behöver inte bekymra mig...hihi :p

har fått en hel del grejjer av agria, typ täcken, tröjjor osv.... och det använder jag..... vore dumt om man itne, det är ju otroligt bra grejjer.... så får jag biljjeter av dem till tex gbg horseshow med, dem är allt rara, vet bara inte varför jag får det :p men jag använder det, kanske därför...

Men skulle du betala med dina egna pengar för att få bära deras logga?

Man ser ju ibland annonser där folk ber att få köpa schabrak mm med Agria eller Kraffts logga på... :smirk:

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
712
Senast: sthu
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
439
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
760
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka