JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
mizz_perfect
Startdatum
Startdatum
30 Okt 2003
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
2 292
Inte större än 12.5?? Min har 13,5 och det gränsar till för litet, du ska nog inte generalisera så kraftigt.
hur hög hästen är har väl inget med bettstorleken att göra
min häst har 10,5 på sitt raka bett och 11,5 på det tredelade eggbettet.
Han är 150-155 i mankhöjd.
För mig låter 16,5 oroväckande monstergap men hoppas att ägaren vet bäst, vilket h*n borde veta.
Utrustning
Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han...
2
Utrustning
Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Utrustning
Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Koppjärn, hur vet man vilket man ska ha?
Utrustning Ok, det verkar vara en äldre modell och jag hittar inte när jag söker på koppjärn till den. Problemet med Knights/Lippo/PDS/Pessoa är...
Oknytt
24 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
Idag kl 06:42
Svar: 709
Visningar: 62 356
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 729
Vård