Bett på SM marknaden!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Thokkadis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 281
T

Thokkadis

På marknaden på SM såldes det tunna raka bett med tungfrihet, jag tror de var hemme gjorda (!?)...
Men jag undrar om det är någon här som vet vilket företag som sålde dem och om de har någon hemsida?!

Skulle bli jätte glad då :)

Sv: Bett på SM marknaden!

Ok, jag har ju inte sett dem själv då, men det var någon som berättade om dom...

Och tack så mycket för länken :D

Sv: Bett på SM marknaden!

Jag såg Bomber Bits på Vallfaris tävlingar i juni. Intressanta. Det skulle vara kul att prova, men jag känner inget stort behov just nu. Min häst trivs bra på det bett hon har.

/Malin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Edla
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 421
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 985
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka