Bett till hopptävling?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare pallis85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 045
P

pallis85

Hejsan!
Är det nån som vet om man får tävla med fullcheek 3-delat bett till storhäst på hopptävling?

(Har tyvär inte TR hemma därför frågar jag er därute..)
:o

Sv: Bett till hopptävling?

Är nästan 100% på att betsling är fri på storhäst. Om det är så så får du det:D

*kl*

Hakar på den här tråden istället för att skapa en ny.

Innebär det här med att betslingen är fri (för stora hästar) att man får hoppa med körbett (ex. liverpool-bett eller postkandar)? Inte för att det är aktuellt för min del, men frågan dök precis upp i huvudet av någon anledning.;)

Det skulle jag förmoda att man får. Enda restriktionen i TR är att det inte får vara konstruerat så att det kan såra eller sarga hästen.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 328
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
502
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 601
Senast: Mirtai
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 542
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka