TheHunted Trådstartare 9 Jan 2006 #1 Vet någon om man får tävla hoppning på ett bettlöst träns med en ponny?? Inte hackamore för det vet jag att man få men tex ett Sidepull... Någon som vet??
Vet någon om man får tävla hoppning på ett bettlöst träns med en ponny?? Inte hackamore för det vet jag att man få men tex ett Sidepull... Någon som vet??
PrinceFair 9 Jan 2006 #2 Sv: Bettlöst på ponny... det får man inte. det enda bettlösa som är tillåtet är sk ponnyhackamore
TheHunted Trådstartare 10 Jan 2006 #3 Sv: Bettlöst på ponny... Hur långt är ett ponny hack?? har för mig att det bara är 10cm men i TR står det att man får ha upptill 20 cm...
Sv: Bettlöst på ponny... Hur långt är ett ponny hack?? har för mig att det bara är 10cm men i TR står det att man får ha upptill 20 cm...
TheHunted Trådstartare 10 Jan 2006 #5 Sv: Bettlöst på ponny... PrinceFair skrev: de brukar vara kring 15 cm tror jag Klicka för att se mer... okej! Tack.....
Sv: Bettlöst på ponny... PrinceFair skrev: de brukar vara kring 15 cm tror jag Klicka för att se mer... okej! Tack.....