Bettlöst till liten häst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjasut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 908
F

Fjasut

Nån som har en aning om var man kan hitta bettlöst till en shettis? Jag måste vara usel på att googla för jag hittar inget.

Sen om det är sidepull, lindell, ridgrimma eller annat spelar mindre roll. Läder är inte heller nödvändigt.

Tack på förhand.

//F

Sv: Bettlöst till liten häst

Jag rider min häst med bara en vanlig remontgrimma, tygeln i ringarna, det fungerar utmärkt. De finns väl i shettisstorlek :)

Eller beställ hos en sadelmakare...

Ja! Varför har jag inte tänkt på det? *skäms*

Lösningen är ju oftast mitt i ögat.

Tack!

Jo, det kan man ju göra iof.

men *snååål* ;)

Tack ändå.

Jag har beställt ett sidepull från Karins hästkollektion. Sök på "Karins hästkollektion" på Google. Hon syr jättefina i Tärnsjöläder efter de mått du vill ha. Inte är de dyra heller! :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 701
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 491
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31