• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare maximilia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 677
M

maximilia

Jag vill få tag i ett bra bettlöst träns. Men det finns ju så många olika :crazy: Nån som har lite info om de olika sorterna? Vad är det tex för skillnad på en sidepull och ett bitless bridle? Skulle vilja få tag på en bild på Lindell oxå. Någon som har testat Börjes bettlösa?
Jag har testat Ludomars bettlösa som Stall Vrå säljer, tyckte det fungerade bra.

Sv: Bettlöst

Tack! Undra om det är den sidan jag har försökt öppna flera gånger idag men som inte har funkat :angel:

Sv: Bettlöst

www.aaah.se finns det en typ av bettlöst träns som är en utveckling av repgrimman. Flera i mitt stall använder den och är jättenöjda.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 119
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 191
Senast: super
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska... 2
Svar
20
· Visningar
2 203
Senast: super
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Renoverings-hjälpen
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur