JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Kiddo
Startdatum
Startdatum
25 Jun 2004
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
670
Så snart plånboken tillåter, tänkte jag handla lite grejer till Snuttis.
Kattlåda:
Bild!
Halsband (ett rosa, såklart!):
Nice!
Vilken söt låda
Övr. Katt
Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Övr. Katt
Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4
5
6
Övr. Katt
Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Att lämna i smyg
Juridik & Ekonomi Även om jag berättar att barnen blir utsatta personligen?
Jag behöver nog mest bara nån som kan hjälpa mig att rodda känslorna av att...
Jahaja
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag ar trott och sliten da skolaret ar nastan slut, hoppas det ger sig och Jag kanner mig piggare efter helgen aven om det bara ar 3 och...
hastflicka
5 minuter sedan
Krävande föräldrar
Relationer Åh, det där känner jag igen. Jag får dagligen frågan om när jag kommer på besök och mamma kräver att jag ska hjälpa till med otroligt...
alazzi
6 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Nej, men de flesta fäller, antingen hela tiden eller då och då.
Tantan
27 minuter sedan
Svar: 140
Visningar: 5 006
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
Idag kl 13:54
Svar: 21
Visningar: 1 459
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 235
Hund