Sv: BF idag!!

tyvärr så är det ju bara att vänta---även fast man skullle vilja skynda på det..hhaaha fick ett råd av blivande farmor att kliva upp ¨å ner på en stol hela tiden...:rofl: näe, men hålla igång sig så det sätter igång fortare säger hon

tyvärr så är det ju bara att vänta---även fast man skullle vilja skynda på det..hhaaha fick ett råd av blivande farmor att kliva upp ¨å ner på en stol hela tiden...:rofl: näe, men hålla igång sig så det sätter igång fortare säger hon

kliva upp och ner på en stol.. låter jobbigt. vill man inte ha krafterna kvar till själva arbetet? :rofl::banana:

Min lilla kille kom till världen efter en låååång dag av städning, bilåkande och lite spring hos hästarna. Storstädningen var nog det som gjorde det hela tror jag:D

har vart ute på en långpromenad och är nu slutkörd...hoppas det hjälpte...annars får ja fundera på det med stolen... *haha*

ahaa då är jag med....sambon har förresten lite svårt med att komma "in"....det är ju så mycket i vägen....:p

Magsjuka satte igång min kompis (2 eller 3 veckor för tidigt) Hon kräktes å kräktes å när hon var klar å slutat spy var de bara att åka till förlossningen!

Jag tycker 21 dagar verkar väldigt mycket. Det har ju varit mycket skriverier om att det föds så stora barn nu (runt 4 kilo och över) och vilka skador det kan leda till, både på barnet och på mammans underliv. Har bekanta i Frankrike och där hon bor sätts det igång 3 dagar efter bf - dag, mycket för att undvika för stora barn.

usch...det där lät ju jobbigt med magsjuka....har faktiskt kännt mig lite halvdålig de senaste dagarna...

min sambo var en stooor unge.....5320 tror ja han vägde och var 58 lång....
men 2 olika BM har sagt att de tror att de blir en unge på -4kg... men då hade dom ju kanske inte räknat med övertid? dag 5 är det nu.

11:e september hade ju inte varit så kul, med tanke på terrorattacken, Anna Lindh-mordet m m.

Men nu är det ju den 12:e. Det är ett bra datum. Vad väntar du på?!

:angel::cool::D

Storstädningen var nog det som gjorde det hela tror jag:D

Samma här, jag plockade bort alla julsaker, bytte gardiner och putsade fönster och allt annat man gör när man städar bort julen :)

På natten var det dags att åka in :D

Så jag slår ett extra slag för storstädning!

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 361
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur