Bidrag till ungdomar

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 920

Texaz

Trådstartare
Jag har för mig att jag läst att ungdomar kan söka bidrag för sina träningar från WRAS. Är jag helt ute och cyklar eller var kan jag ha sett det, kan absolut inte hitta uppgiften nu.
Snälla söta buke-människor, vet ni vad jag svamlar om?????:confused: :crazy:

Sv: Bidrag till ungdomar

Jag tror dom lade ner det för ett tag sen? Det var väl något ungdomsbidrag som man kunde söka, om man ville ha bidrag till clinics eller likande. Är nästan helt säker på att dom lade ner det, av någon anledning som jag absolut inte kommer ihåg? :confused:

OK, då kanske det är därför jag inte hittar något om det längre!!!:idea:

Synd för det kunde vara användbart, träningar är ganska dyrt för en fattig student. Alla pengar går till träningarna me hästen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 232
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 661
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 079
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka