Big Horn Arabian Light

domino

Trådstartare
Har funderingar på att köpa en sån till min ridtravare.. Men så kom jag på att jag är så kort och oftast när jag rider i westernsadlar blir lädren för långa... Nån kort människa som har den och når ner till stigbyglarna? :o :D

Jag har en och den kan min dotter rida i och hon är 150 cm lång....inga problem alls!!!

Vad bra! Då ska jag prova den på min häst iaf! Hoppas den passar honom för den ser så skön ut! Sen väger den ju inte så mycket heller! :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 954
Senast: Dentaku
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 412
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka