Bukefalos 28 år!

Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Raven_

Trådstartare
Piraya är nu 9,5 månad och börjar äntligen se ut som en schäfer ska :p På häng hade vi mammas ögonsten, dvärgpudeln Java som är ca 4 år.

DSC00313.jpg

DSC00314.jpg

DSC00311.jpg

DSC00309.jpg
Snyggve....
DSC00318.jpg

DSC00320.jpg

DSC00324.jpg
Det är tufft att hänga på när man är liten.
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Nu ligger båda två helt utslagna här hemma. Piraya fick sig ett spår till på köpet. Gick ypperligt bra och "fläskfian" är hur nöjd som helst.
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Herre min gud i himlen vad stor hon har blivit, hon var ju |---| liten när jag såg henne sist!
Hon är äckligt snygg alltså, HELT i min smak!:eek::love:

Du vet vart jag bor, bara att dumpa henne här när du tröttnar.;)
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Yes i know :D Jag är så otroligt glad över att jag har henne, hon är heeelt underbar!
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Tack tack :d

Popfinger : Kan hända att jag missade en bokstav............:grin:
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

:D Hon är riktigt läcker att se på. Hon är också den enda i en kull på 4 som fått behålla sin läckra färg, dom andra har ljusnat betydligt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 234
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 018
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp