bild på era höns.

zally

Trådstartare
Hej alla hönsägare, har ni nå bilder på era höns? Skulle vara kul att se alla snygga höns och höra vad de är för raser!

här är i alla fall mina chabotuppar och en höna.
chabo


ha de
 
Jag sitter i skolan nu men när jag kommer hem så kan jag läga upp lite bilder på min mammas höns :) de är hedemora och skitsöta :)
Tuppen och någon höna har vi till och med fött upp själv i kläckmaskin :) Förutom tuppen för han var det en höna som ruvade fram :cool:

Fixar några bilder när jag kommer hem...
 
Hej och hå! :eek:

Då kommer bilden här istället:

tuppar.jpg


Har ni inga bilder på era höns? :confused:
 
Kul bild! :cool: Tyvärr har jag inte några bilder på mina men kan ju berätta i stället att det är skånska blommehöns, 3 stora hönor och en tupp + tre kycklingar en dryg månad gamla. Jättefina hönor och i olika färger, vit-brun, svart-vit och brun med lite svart-vitt i (a la leopard :D). Tuppen är riktigt "blomme-färgad" och mycket ståtlig vilket han också verkar väl medveten om.
 
Jag hoppas snart bli med höns igen! :) Har precis flyttat till nytt ställe där det finns en perfekt hönsgård. Så om någon har Brahma eller vita silkes till övers är det bara att höra av sig!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 793
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Freazer
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 395
Senast: cili
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp