bild på Maybe tomorrow

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare OthiliaH
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 114
O

OthiliaH

hej tänkte höra om nån har en bild eller vet nån sida där de finns bild/bilder på travar hingsten maybe tomorrow? Vill gärna se hur han ser ut för han är pappa till min häst =)

Sv: bild på Maybe tomorrow

Oj jag har det nånstans, var hemma hos dem som hade honom, har du provat att googla?

Ja jag har försökt att googla men hittar ingen :/ hade varit kul och se hur han ser ut

Hej, jag har hur mga som helst. Jag har haft hand om honom i många år. Vad är det för mamma på din? Jag kan maila över ngr bilder på honom, men behöver din mailadress.:)
mvh Ylva

Jaha =) jag gud vad kul att få se lite fler bilder på han. Har sett några bilder dock inte så bra bilder. Mamman heter Peasant elegance. Min mail adress är othiliaholgert@hotmail.com

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 411
Senast: Murray
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Freazer
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 741
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 572
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka