bild på "vargen"

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare villi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 069
V

villi

bild på \"vargen\"

Den lilla ulliga nallebjörnen har vuxit upp till en varg! eller man kan tro det när man ser denna bild:
[bild]http://www24.brinkster.com/djurportratt/jan04_svartvit.jpg[/bild]

Re: bild på \"vargen\"

jämthund.. så till hösten blir det premiär för henne på ä :)lgjakten

oj vad den smileysen hamnade på ett konstigt ställe ;)

Haha vilken härlig bild - fin hund!

För övrigt finns det en "ändra" knapp för sådana tillfällen + förhandsgranskning. Så du vet ;p.

jo jag vet.. men jag glömmer alltid att förhandsgranska :angel:

Vilken fin jämte. :love: Har också en jämte på snart 10 mån. För ca en månad sedan ställde han sin första älg, dock råkade min sambo skrämma iväg den då han trodde det var ett vildsvin. Han har jagat vildsvin också, men fick tyvärr lite stryk av en sugga med kultingar :crazy:, men han verkade som tur och väl inte bli avskräckt för det. Han skall åka till Jämtland i september på älgjakten. Ska bli spännande och se vad han går för.

Jo hon är fin men stor som ett hus! Hon är ju bara 8 månader...

Liknande trådar

Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 101
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 367
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 087
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka