Bildbehandlingsprogram

MCP

Trådstartare
Kära, smarta bukefalister, behöver lite tips och råd.

Vi köpte ny dator lagom till jul, och nu tänkte jag att det skulle ju vara roligt med ett bildbehandlingsprogram. Så nu vill jag gärna ha tips på bra och gratis sådana. Är årtal sedan jag använt ett senast, så jag har minst sagt rostat fast, vet inte ens vilka som finns "på marknaden" mera så att säga.

Lättanvänt, och inget avancerat är vad jag vill ha. Den lilla erfarenhet jag har är av photoshop (elements, och 7:an?? (kanske det var)), så något som liknar det skulle ju inte vara helt fel. :D

Sv: Bildbehandlingsprogram

Photoscape gillar jag. Finns massor att göra med fotona och är väldigt enkelt. (Jag försökte med photoshop men tyckte der var alldeles för krångligt)

Tackar!
Jag är som sagt lite ringrostig när det kommer till bildbehandlingsprogram, så det är bara bra om det är enkelt. Klarade mig hjälpligt i photoshop förut när jag använde det ofta, men är inte speciellt teknisk av mig så för att kunskapen ska hållas något så när måste jag hålla på hela tiden för att inte glömma. :D

PhotoFiltre använder jag mig av. Se till att få den riktiga versionen då det finns en provversion som man endast kan ha i ca 1 månad. Den riktiga är bättre, det är helt gratis :)

Liknande trådar

Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna... 2
Svar
37
· Visningar
4 039
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Jag har blivit erbjuden att överta en helt underbar minishettis, sto. Fantastisk individ, dock har hon diverse åkommor som jag inte... 2
Svar
20
· Visningar
2 477
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka