bildbombning av min monster

Sv: bildbombning av min monster

favorit sysselsättningen... de tar ca 1 min att perforera goesdjur.. fast de ligger mycket jobb bakom... innan han börjar själva "dödande" måste ögon å nos plockas bort med enorm koncentration...

favorit sysselsättningen... de tar ca 1 min att perforera goesdjur.. fast de ligger mycket jobb bakom... innan han börjar själva "dödande" måste ögon å nos plockas bort med enorm koncentration...

Haha, ja det är ju hjärngympa iallafall :p

Jättefina schäfrar! Hade schäfrar förut, har bytt ras nu! :)

Fina :) Min jrt brukar också roa sig med att slakta gosedjur :p

bikupan, röda korset mm tjänar en hacka på min stoa vovve... än så länge håller sig den lilla till fjärrkontrollen till tv:n *mutter* 2 stycken har han knaprat sönder... å då ligger dom undanlagda upp på ett skåp som är 1.20 högt...

japp... å de bästa av allt är att man inte behöver vara rädd för att han äter dom.. han spottar fint ut dom mitt framför mig eller husse... å ser vi inte så puttas de tills vi plockar upp..

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
519
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Roheryn
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈