bildbombning av min monster

Sv: bildbombning av min monster

favorit sysselsättningen... de tar ca 1 min att perforera goesdjur.. fast de ligger mycket jobb bakom... innan han börjar själva "dödande" måste ögon å nos plockas bort med enorm koncentration...

favorit sysselsättningen... de tar ca 1 min att perforera goesdjur.. fast de ligger mycket jobb bakom... innan han börjar själva "dödande" måste ögon å nos plockas bort med enorm koncentration...

Haha, ja det är ju hjärngympa iallafall :p

Jättefina schäfrar! Hade schäfrar förut, har bytt ras nu! :)

Fina :) Min jrt brukar också roa sig med att slakta gosedjur :p

bikupan, röda korset mm tjänar en hacka på min stoa vovve... än så länge håller sig den lilla till fjärrkontrollen till tv:n *mutter* 2 stycken har han knaprat sönder... å då ligger dom undanlagda upp på ett skåp som är 1.20 högt...

japp... å de bästa av allt är att man inte behöver vara rädd för att han äter dom.. han spottar fint ut dom mitt framför mig eller husse... å ser vi inte så puttas de tills vi plockar upp..

Liknande trådar

Övr. Hund Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt? Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken...
Svar
5
· Visningar
303
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
519
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 111
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31