Bilder från Axevalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Linda-Gigolo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 314
L

Linda-Gigolo

Undrar om det är ngn som möjligen tog kort på sortingen på Axevalla? Vore kul o se om man hamnat på ngn bild!! :D

Sv: Bilder från Axevalla

Ska se om jag kan lägga upp några i kväll på hemsidan. Vad hade du för häst/startnr?

Ska se om jag kan lägga upp några i kväll på hemsidan. Vad hade du för häst/startnr?

En mörkbrun häst, röd-vit sadelfilt. Jag hade röd rutig skjorta. Tror jag hade nr 90 eller om de va 91

Kom på.... Har bara bilder från fredagen. Tror tyvärr inte att Karin har heller pga av att man ej kunde gå fram och fota kogrenarna.

Vilken bra bild du fångat mig och Sheza Flybaby på. Skulle man kunna få köpa den? Stoppet alltså. /Helene

Om det är denna, då har jag flera riktig bra bilder.
Det var ju ett rent nöje att fota en så bra ekvipage.:love:

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Fetaost
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 864
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte... 2
Svar
25
· Visningar
1 852
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka