bilder från Falkenberg

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare camelot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 836
C

camelot

Jag har lagt upp lite bilder på min nya hemsida, bland annat från Falkenberg i somras. Kika gärna in :) Hoppas kunna uppdatera med en massa gamla bilder senare men det blir när jag får tid över...

httP://home.sol.se/thyni

Senast ändrad av en moderator:
Sv: bilder från Falkenberg

fin sida och fina bilder :)

du har händelsevis inte fler bilder från falkenberg i somras? :angel: jag var där och red...

Vad heter din häst/hästar då? Jag kan kolla om jag har nån mer bild, jag har ganska många... Fast vi åkte och badade mitt i så jag har inte alla ekipage ;)

Du får gärna kolla om du har några bilder på mig också. Jag heter Anna och hästen Jatza.Har för mig att jag red ganska tidigt

lust att kolla om du har några bilder på Helena Barth och hästen Dexter. Pm:a gärna om du har det..

Candeloro heter min. Jag red ganska sent i den * vill jag minnas.
Stor brun häst med vit nos.

Vad heter din häst/hästar då? Jag kan kolla om jag har nån mer bild, jag har ganska många... Fast vi åkte och badade mitt i så jag har inte alla ekipage ;)

Hanna och Vincent kanske? Brun med vhip.

Oj vad många det blev... Kan ni inte skicka varsitt PM med förfrågan, så jag inte missar vilka jag ska kolla upp :)
Men jag var inte där när dagen började och inte heller när det slutade så startade man först eller sist finns man troligtvis inte med.

Är det sidostycket som lossnar på en av bilderna? Hur gick det för den sen? :crazy:

Ja, hon red med lossnat sidostycke, stackars människa. Tror hon fick bryta sen efter stopp men minns inte riktigt... Kom nog inte i mål i alla fall.

jo som en annan skrev.. Han levde då och han togs bort i finland i juni..

Liknande trådar

Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
376
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 283
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka