Bilder från helgens träning

Jadzia

Trådstartare
Var och tränade en sväng i helgen och en träningskompis var snäll nog att ta bilder. Det här är tredje gången vi testar på skyddet och hittills kan man inte påstå att hunden fått någon vidare träning, men min tankeverksamhet har fått snurra för fullt. Sporten är ny för mig och den är svår. Hur svår insåg jag inte förrän jag provade själv.

sam1.jpg


sam10.jpg


sam11.jpg


sam17.jpg


sam18.jpg


sam19.jpg
 
Sv: Bilder från helgens träning

sam2.jpg

Här är jag väldigt ofokuserad, vilket inte är direkt ovanligt. Koncentrationen måste skärpas.

sam24.jpg


sam25.jpg


sam26.jpg


sam3.jpg


sam9.jpg
 
Sv: Bilder från helgens träning

Fin hund och fina bilder!:) Vad för kamera har använts?

Det är jättesnyggt när schäfrarna (och de flesta andra raser åsså) är sådär mörka tycker jag. Hur stor är han?

Härligt med snö:love:

Gilly
 
Sv: Bilder från helgens träning

Jag har ingen aning om hur hög han är, men mer åt det lilla hållet än det stora. Inte heller vet jag vad för kamera som användes trots att jag själv fick knäppa några kort. Det är en sådan där med stort objektiv på :p
 
Sv: Bilder från helgens träning

Allvarligt så är han jättefin. Lite mörkare än jag minns honom men det kanske är kameran?

Jag tycker han ser mer och mer fokuserad ut ju längre ner i bildspelet man bläddrar!
 
Sv: Bilder från helgens träning

Han har blivit ännu mörkare. Han har fällt ur massor med underull och eftersom täckhåren är svarta så blev han nästan svart. Han ser lite fång ut för kollar man på bilderna så kan man se en rand på sidan av magen. Ovanför - ingen underull, nedanför - underull.
 
Sv: Bilder från helgens träning

Ja, det var riktigt trist men nu slipper rottisen dras runt på planen och ingen är väl lyckligare än hon.
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 293
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 952
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 949
Senast: hundtant
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 700
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp