Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hemma hos oss funkar det som såhär.. en dålig form/dålig bjudning försöker man inte undanförklara.. men ser det bra ut så skylls det alltid på lewlans fotografkunskaper :)

Men hon ser verkligen kanon ut nu! (..fast jag är väl halvpartisk..) Hela halsen har flyttats uppåt så Äntligen har hon faktiskt en riktig bog ;) :love:

och glöm inte magmusklerna! :)

Hm, tja - visst blir en del bilder bra - men nog är det allt pax som har gjort hela jobbet med Shouni!
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Egotrippad som man e, så dammar jag av vår egen tråd:angel:. Hoppas lewlan får fram litaa fina biilder från rhc , som hon länkar till sin sida.:banana:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Haha . för er nya . ett litet besök hos Paxan.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

:laugh:

Det var gamla tider det:) Men allting har ett slut, that's the way it is:)

Synd att du missade tjattertråden som höll i sig ett bra tag, den var ännu roligare!!!
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

asg. kul att du tycker de. Själv e jag värdelös på att lägga in bilder. Bew drog till Kanada o lew for till norrland. Nu e jag mol alena på gården. Men de händer grejor ändå, men det finns ingen som kan ta bilder...... kanske e tur de =)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Va gulligt av dig, du får la komma hit på sem. Vi kan dansa linedance o kasta lasso o dricka pils.......på gårdsplanen . Asg:D
Ja får väl leja en paparatzie annars:cool:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Haha ja de låter skoj. Får se vad nästa sommar har att erbjuda. Kanske tar med mig hästen. Och bosätter mig en helg hos dig. Men du bör förvarna grannar.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Var i blekinge bor du?
Jag åker kors å tvärs jämt, kanske kan komma förbi och avfyra några bilder :)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

nemen se där ja.... Nära havet till höger om Karslhamn. Men jag vet inte om det är något som kan vara värt att ta bilder på. =)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

funkar eller not
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Bilderna mamma ville lagga in:

De har hittat gaspedalen!
70CA2.jpg


Min tant o jag for lange sen (oooh sa jag saknar tanten!)
Foto00792.jpg


Min andra tant som ar en superduper barnvakt ;)
Foto1642.jpg


O sa en bonusbild, bara for att
DSCF1905.jpg
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

tack stumpan. Nu är det nog bara du o jag som pladdrar vidare i den här tråden.....=)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Vilka underbara hästar. Själv får jag hem en nordiskorsning som heter fly me cherokee i slutet av october. Så om några år kanske vi tar oss ut på några småtävlingar.Ska dock ha henne på foder men gud vilken go häst.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

va roligt. Då får du också fixa en tråd så vi kan följa dina förehavanden o öden o äventyr:D
 

Liknande trådar

Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 429
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: hovtassfot
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 290
Senast: KrullTroll
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp