bilder från strömsholm

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare idiot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 239
I

idiot

gå in på den här länken och klicka in på galopp bilder så får ni se bilder från grand national. de kan ta en stund innan man får upp bilderna så de är bra att låta datorn stå och tänka

ååh.. såg att du hade tre bilder med en viss stjärna (:love:) i ledningen... :angel: ;)

de är inte jag som har tagit bildern, hittade dem när jag kllade på ponnygalopp bilder på samma sida

Skitsnygga bilder! Man kanske skulle kolla om h*n skulle kunna tänka sig att plåta MIN pålle? :idea:

det är lars odin som har tagit bilderna..han är lång och har mörkt långt hår å typ skägg tror jag. :D

Ok, tror inte att jag såg honom där vi satt. Fast jag sprang ju runt en del, för att kunna fota dig bla. :D

tack tack för som fina bilderna :bow: :bow:...har kollat på nästan alla nu ska bara spara dom på datan när jag kommer hem så kan du maila mer!!:) :bump:

Såg att mailen var full, har rensat ordentligt nu, så nu borde d gå.. hoppas jag! :)

Liknande trådar

Fritid Ska till Strömsholm på torsdag och av någon anledning tror jag det kan finnas en och annan bukefalist som har varit där. Sista dagen... 2
Svar
22
· Visningar
797
Senast: Michellan95
·
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 766
Senast: linnsan
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: Sryoqwe
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
348
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka