Bilder från Strömsholm?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Ninniw
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 040
N

Ninniw

Foto blixtarna gick i ett runt ledvolten och banan i söndags! Någon som vill dela med sig av några bilder? Eller har länkar till sidor/album där ni har lagt upp dem?

Sv: Bilder från Strömsholm?

Hej Ninni, visst hade vi trevligt i regnet;) Kimberley Curran har en egen webbsida som hon skulle lägga upp bilder på http://www.freewebs.com/hurdleracing/ vet ej om hon hunnit göra det än men du kan ju kolla upp där! Hon brukar för övrigt flitigt fotografera på täbys tävlingsdagar

Jag var där och min trogna partner kameran var med. Tänkte lägga upp en bildtråd lite senare (ja, jag kan inte låta bli :p)
Grattis till tredjeplatsen med Missil Ninni!:banana:

Tack Silverfalk! Fiina Missil... =) Bäst jag hållet tummarna för att hon råkade pasera din kamera med andra ord... =)

Jo jag brukar hålla ett öga på Kimberlys sida minsann... =) Igår var de inte uppe, men kanske snart... =) Inte alltid hon fottar amatörloppet, men det finns fina bilder från förra amatörloppet!

Liknande trådar

Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: cherie
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
143
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Lars L
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 000
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka